مورائس : انتقال والاس به چلسی قطعی است
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مدیربرنامه های والاس، جوان باشگاه فلومیننزه ادعا کرد که انتقال این بازیکن به چلسی تقریبا قطعی است و پس از پیوستن به این تیم به طور قرضی منتقل نخواهد شد و در استمفوردبریج توپ خواهد زد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها مدت زیادیست که برای خرید والاس 18 ساله تلاش می کند و هم اکنون با توجه به گفته های آقای فردریکو مورائس این انتقال تقریبا قطعی شده است.
 

طبق گزارشات منتشر شده، باشگاه چلسی 40 درصد مالکیت والاس را در سال 2010 و پس از این که دکو به صورت بازیکن آزاد از چلسی راهی فلومیننزه شد، در اختیار دارد و هم اکنون تنها باید مبلغ 4.4 میلیون پوند را برای خرید این بازیکن آینده دار پرداخت کند.
 

شایعه شده بود که چلسی می خواهد پس از خرید کال والاس، این بازیکن را بار دیگر به صورت قرضی به فلومیننزه پس بدهد. برخی از منابع نیز ادعا می کردند که چلسی این بازیکن را به باشگاه آس رم قرض خواهد داد.
 

اما مدیر برنامه های این جوان برزیلی مصمم است که اگر انتقال او به چلسی نهایی شود، از همان ابتدا در چلسی بازی خواهد کرد و به تیم دیگری به صورت قرضی ملحق نمی شود.
 

آقای مورائس گفت : " آن ها مذاکرات پیشرفته ای با چلسی داشته اند و معامله تقریبا قطعی است. اگر والاس به چلسی بپیوندد، در آن جا بازی خواهد کرد. من تماس هایی با رم و چند باشگاه ایتالیایی دیگر نیز داشته ام، اما این مسئله مربوط به خیلی وقت پیش می باشد."
 

مدیربرنامه های والاس تاکید کرد : " من احتمال هرگونه انتقال قرضی را رد می کنم. اگر والاس به چلسی بپیوندد، برای آبی ها بازی خواهد کرد. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 108430
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12